A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül elnyert európai uniós támogatás segítségével a STAPLECARE Kft.-nél komplex vállalatirányítási rendszer került bevezetésre. A támogatás mértéke több mint 9 millió Ft, amely Európai Uniós és hazai támogatásból valósult meg.

Projekt kódszáma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00336

Projekt címe: Vállalati informatikai rendszer komplex fejlesztése

Projekt fizikai befejezésének dátuma: 2019.06.30.

Projekt elszámolható összköltsége: 22.812.000 Ft

Vissza nem térítendő támogatás összege: 9.124.800,- Ft

Támogatás intenzitása: 40 %

Vissza nem térítendő támogatás (kölcsön) összege: 11.406.000 Ft

Cégünknél 5 db helyben telepített és 7 db felhő alapú vállalatirányítási modul került bevezetésre. Az Helix Vállalatirányítási Rendszer telepítése az alábbi funkcionális célterületeken valósult meg:

Helyben telepített modulok:

–       vállalati CRM, értékesítés

–       Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés

–       Beszerzési, logisztikai terület

–       Pénzügyi, számviteli terület

–       Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer/megoldás

Felhő alapú modulok:

–       Kontrolling és döntéstámogatás

–       Táv- és csoportmunka támogatás

–       Internetes értékesítés (Vállalati webáruház)

–       Munkafolyamatirányítási megoldás (workflow)

–       Elektronikus iratkezelési megoldás

–       Tudásmenedzsment specializált megoldás

–       Szolgáltatásmenedzsment

A megszerzett vállalatirányítási rendszerrel cégünk felszereltsége, technológiai háttere és üzleti folyamatai modernizálva lettek, ennek köszönhetően átláthatóbb, korszerűbb és fejlettebb lett a cégünk.

A projekt megvalósítási időszaka 2018. januártól 2019. júniusáig tartott.